Găteşte!

Da, deci sunt un geniu culinar! E oficial!

Azi am reusit să fac mâncare de fasole cu sos de roşii, friptura de pui cu curry şiiiiii…cafea, că desert mi-era lene să fac 😛

Şi partea cea mai importantă e că NU am dat foc la bucătărie 😀

Acum, faptul că Mihai ar fi preferat să mănânce cu totul altceva şi că am rămas cu toată capodopera culinară pentru mine, ei bine, asta e partea a doua..şi nu mă face să mă simt nicidecum mai puţin mândră de reuşita mea 🙂

Drept urmare, o să o pap toată (nu ştiu sigur în câte zile..???) şi apoi mă apuc de reparat ţeava spartă de la baie, în timp ce mă gândesc la o campanie de PR pentru proiectul la Campanii..saaaaaaau îl chem pe nenea instalatoru’ să-mi spargă peretele de la baie şi eu mă uit pe threadless după tricouri 😀 voi ce ziceţi?

*Da, da..azi sunt o lepră..păi dacă tot sunt răcită, barem să stau în casă şi să mă refac, nu? 😀*

